sobota, 8 listopada 2014

Internet Explorer

Dzisiaj rozmawiałam na Skypie z przyjaciółmi, których poznałam w te wakacje. Robimy takie wideokonferencje raz w miesiącu i gadamy o wszystkim. Nasz rekord w rozmawianiu to 6 godzin. Najwięcej zawsze ma do powiedzenia Benjamin. On uwielbia dyskutować i jest w tym na prawdę niezły. Jest też Tesia, która jest urodzoną artystką. Pięknie rysuje, śpiewa, gra na gitarze. Pisze nawet własne wiersze i dramaty. Do naszej grupy należy też Erwin. Dzisiaj się okazało, że jest chłopakiem Tesi.
Strasznie się z tego powodu ucieszyłam, bo od dawna było widać, że coś ich do siebie ciągnie. Poza tym Erwin to super chłopak. Jest bardzo inteligentny i ma poczucie humoru. Podczas rozmowy na Skype cały czas żartuje i pokazuje nam różne śmieszne rzeczy, które znalazł w sieci. Co na przykład wysłał nam ten cytat z dopiskiem ,,Te słowa są takie prawdziwe, szkoda, że nie zobaczyłem ich wcześniej, nie popełniłbym takiego błędu..."
Następnie opowiedział nam taką historię:
,, Był słoneczny październikowy piątek, a ja siedziałem w szkole udając, że wcale nie mam ochoty zerwać się z następnej lekcji, jaką była wiedza o kulturze. Przechodząc obok szatni, poczułem, że nie wytrzymam dłużej w szkole. Pomyślałem ,,Żyje się YOLO!" i pobiegłem powiedzieć kumplom, żeby zgłosili za mnie obecność. Wyszedłem ze szkoły, czując się wolny jak Internet Explorer.
Wieczorem dowiedziałem się od kolegi, że na WOKu, z którego się urwałem, był przeprowadzony próbny alarm przeciwpożarowy. Moja klasa podobno najdłużej musiała stać na dworze, bo psorka nie mogła się doliczyć, czy wszyscy są. Skapnęła się w końcu, że mnie nie ma. Podobno chciała z tym iść o dyrektorki, ale inni ubłagali jej, żeby tego nie robiła. W każdym razie mam teraz przerąbane na lekcjach WOKu."

Nawiązując do takich ,,mądrości" w internecie, czasami są tak żałosne, że zastanawiam się skąd tak ,,głębokie" przemyślenia się wzięły:





2 komentarze:

  1. Świetna notka :P Obserwuję :D
    i jak masz czas to zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zostałeś nominowany do LIEBSTER AWARD! Więcej informacji na http://thetruthaboutthetruthpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń