piątek, 7 listopada 2014

Hiper dzień

Co dzisiaj robiłam ciekawego? Mnóstwo rzeczy, ale najlepszy był wieczór. Umówiłam się z Foxem do kina w Arkadii (centrum handlowe w Wawie). Nie mogliśmy się jednak zdecydować, co chcemy obejrzeć, ponieważ mam zupełnie inny gust filmowy niż mój chłopak (a najbardziej ironiczne jest to, że poznaliśmy się właśnie w kinie).
Po burzliwej dyskusji doszliśmy do wniosku, że kino to nie najlepszy pomysł. Zjechaliśmy więc piętro niżej i poszliśmy do Mcka. Fox jest wiecznie głodny, więc często jest to naszą alternatywą. Przegadaliśmy ze dwie godziny. Kiedy mieliśmy się zmywać do domu,  zobaczyliśmy, że przy Empiku stoi jakaś prowizoryczna scena, a wokół niej jest mnóstwo ludzi. Fox sprawdził w internecie co jest grane. Dzisiaj Cleo i Donatan mieli premierę swojego albumu ,,Hiper/Chimera" i z tej okazji podpisywali płyty i opowiadali na pytania fanów. Patrzyliśmy na to z moim chłopakiem z góry, więc niezbyt dobrze wszystko słyszeliśmy i widzieliśmy, ale udało mi się zrobić kilka zdjęć:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz